26/3/12

«Συσπείρωση για την ανάπτυξη του τουρισμού»

Συνέντευξη στην Ντέπυ Χιωτοπούλου (Aγγελιοφόρος της Κυριακής)

Κατ' αρχάς, να σας ευχηθούμε καλή επιτυχία στο έργο σας. Εκλέγεστε πρόεδρος σε μια ιδιαίτερα δύσκολη εποχή που διανύει η χώρα μας και αναμφισβήτητα έχει πλήξει αισθητά και τον τουριστικό κλάδο. Ποιες θα είναι οι άμεσες κινήσεις σας, οι δικές σας και του δ.σ. της Ενωσης, έτσι ώστε οι τουριστικοί πράκτορες – μέλη της Ενωσης να κερδίσετε μερίδιο της αγοράς;
Σας ευχαριστώ πολύ. Η δύσκολη οικονομική κατάσταση έχει επηρεάσει τον τουριστικό κλάδο σε μεγάλο βαθμό. Τα τουριστικά γραφεία, με τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών αλλά και την αύξηση του ΦΠΑ, έχουν δεχτεί σημαντικό πλήγμα στις δραστηριότητές τους. Θα πρέπει να ανασυνταχτούμε, να συσπειρωθούμε και να οργανώσουμε δράσεις ενίσχυσης και ανάπτυξης των τουριστικών γραφείων.

Το οργανωμένο ταξιδιωτικό πακέτο απευθυνόταν κυρίως σε δημόσιους υπαλλήλους, συνταξιούχους, συλλόγους, ομάδες κ.ά., οι περισσότεροι από τους οποίους έχουν χάσει πλέον μεγάλο ποσοστό από το μισθό τους. Πώς πιστεύετε ότι μπορείτε να τους ξανακερδίσετε; Ισως με πιο ελκυστικά πακέτα, πιο ευέλικτα, φτηνότερες επιλογές, λιγότερες διανυκτερεύσεις, φτηνότερο τρόπο μετακίνησης;
Το οργανωμένο ταξιδιωτικό πακέτο είναι ένα χρήσιμο εργαλείο στα χέρια των καταναλωτών, ώστε να λάβουν ποιοτικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες σε χαμηλή τιμή. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια παρατηρήθηκε η τάση για μείωση του αριθμού των διανυκτερεύσεων στα οργανωμένα πακέτα, γι’ αυτό και τα τουριστικά γραφεία προσέφεραν τέτοιες επιλογές στον καταναλωτή εδώ και αρκετά χρόνια. Η προσπάθεια για ποιοτικές ταξιδιωτικές υπηρεσίες σε χαμηλή τιμή είναι συνεχής και αποτελεί βασικό στοιχείο της δραστηριότητάς μας.
Ποια τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα μέλη - ταξιδιωτικά γραφεία της Ενωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Μακεδονίας - Θράκης και πώς μπορείτε να τα διορθώσετε; Σίγουρα είναι το Ιντερνετ, χάρη στο οποίο ο κόσμος κλείνει πια απευθείας τόσο αεροπορικό/ακτοπλοϊκό εισιτήριο όσο και ξενοδοχείο. Με ποιον τρόπο μπορεί ένα ταξιδιωτικό γραφείο να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικό;
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε είναι πολλά. Το σημαντικότερο, όμως, είναι η εντύπωση πως το διαδίκτυο μπορεί να αντικαταστήσει τους επαγγελματίες του τουρισμού. Είναι μια ψευδαίσθηση που σκόπιμα καλλιεργείται στον καταναλωτή, ακόμη και σε άλλους τομείς. Η εμπειρία των ταξιδιωτικών συμβούλων και η ποιότητα και ποσότητα των πληροφοριών που θα λάβει κάποιος από ένα τουριστικό γραφείο δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Για την επιλογή του κατάλληλου ταξιδιού είναι απαραίτητη η προσωπική επαφή με τον ταξιδιώτη, ώστε μαζί να δημιουργήσουμε ή να επιλέξουμε το κατάλληλο για τον καθέναν. Η επιλογή ενός ταξιδιού πρέπει να είναι συνειδητή, γνωρίζοντας όλες τις παραμέτρους και όχι βασισμένη στον εντυπωσιασμό του ταξιδιώτη με πολύ φτηνές προσφορές ή εντυπωσιακές φωτογραφίες. Το ταξίδι είναι ένα προϊόν απόλυτα προσωπικό.
Γιατί να απευθυνθεί ο ταξιδιώτης σ' ένα ταξιδιωτικό γραφείο; Πώς μπορεί να εμπιστευτεί το ταξιδιωτικό γραφείο, όταν μάλιστα έχουν αναφερθεί αρκετά κρούσματα εξαπάτησης, ακυρώσεων εκδρομών, αλλαγές ξενοδοχείων την τελευταία στιγμή κ.ά.
1) Ο ταξιδιωτικός πράκτορας γνωρίζει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις κάθε προορισμού, καθώς και τις τρέχουσες προσφορές, και είναι σε θέση να τις μεταφέρει στον πελάτη.
2) Εχει προσωπική επαφή με τον πελάτη, αλλά και την ευθύνη απέναντι σε αυτόν για τη σωστή εκτέλεση του ταξιδιού.
3) Μπορεί και προσφέρει καλύτερες τιμές και υπηρεσίες σε οργανωμένα ταξίδια, διότι συνεργάζεται με αναγνωρισμένους tour operators που εξειδικεύονται στον εκάστοτε προορισμό τον οποίο επιλέγει ο πελάτης.
4) Ο ταξιδιωτικός πράκτορας μπορεί να προτείνει την καλύτερη τιμή για την κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου και ξενοδοχείου σε όλο τον κόσμο, διότι συνεργάζεται και έχει πρόσβαση σε επαγγελματικές μηχανές αναζήτησης.
5) Υποστηρίζει τον πελάτη σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, όσο μακριά κι αν βρίσκεται, δίνοντάς του έτσι τη δυνατότητα να εξυπηρετηθεί άμεσα, χωρίς να χρειαστεί να επικοινωνήσει με έναν απρόσωπο ιστότοπο ή κάποιο τηλεφωνικό κέντρο με αναμονή μεγάλης διάρκειας.
6) Διασφαλίζει μέσω της δικής του ιστοσελίδας αλλά και των συνεργατών του εγγυημένες υπηρεσίες, ενώ προστατεύει τον πελάτη από τυχόν παγίδες του διαδικτύου.
7) Ενημερώνει προσωπικά τον πελάτη για τυχόν αλλαγές στις ώρες πτήσεων των αεροπορικών εταιριών, στη διαμονή από τον tour operator ή διαφοροποίηση του προγράμματος.
Τι εύχεστε ως νέος πρόεδρος της Ενωσης Ταξιδιωτικών Γραφείων Μακεδονίας - Θράκης ;
Να είμαστε υγιείς πρώτα απ' όλα. Ευχή μου είναι δημιουργήσουμε με τη συσπείρωση και τη συμμετοχή όλων των μελών μας μια πρωτοπόρα ένωση, που θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη του τουρισμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου