Αγαπητά μέλη,
Στην προσπάθεια του Δ.Σ να καταρτίσει τον δεκάλογο με τα επιχειρήματα για τα οποία όσοι
σκέφτονται να ταξιδέψουν πρέπει να προτιμούν τον ταξιδιωτικό πράκτορα και όχι το
διαδίκτυο, θα θέλαμε να μας δώσετε κι εσείς κάποιες ιδέες και απόψεις, ώστε να
εμπλουτίσουμε όσες έχουμε ήδη καταγράψει.
καλημερα,
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορειτε να αναρτησετε καποιες ιδεες που εχετε καταγραψει ηδη, για να μην επαναλαμβανωμαστε?
Συγχωρέστε με αν γίνομαι δυσάρεστος αλλά νομίζω ότι η έρευνα θα ήταν χρησιμότερη αν αναζητούσε πως θα μπορέσει ο κλάδος να προχωρήσει στις νέες τεχνολογίες και να τις κάνει να δουλεύουν για αυτόν και όχι να τις δαιμονοποιεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν πάλι πιστέυετε ότι αυτό είναι δύσκολο και πάνω από τις δυνάμεις των επαγγελματιών του κλάδου, τότε ένα επιχείρημα που θα έδινα είναι
ότι η αγορά του ταξιδιού από το πράκτορα είναι εμπειρία. Οπώς και να το κάνουμε άλλο να πιείς ένα καφέ στο σπίτι ψαχνοντας μόνος το ξενοδοχείου σου και το αεροπορικό σου κι άλλο να χεις ένα χαμογελαστό συνάδερφο σε ένα όμορφο χώρο στην αγορά να σου προσφέρει το καφεδάκι σου να σου δίνει τις συμβουλές του και τελικά να κλείνει το ταξίδι σου. Άρα καθαριότητα, χαμόγελο, ενδιαφέρον, καφεδάκι μπορούν να δώσουν κάτι παραπάνω στην προσφορά του συμβατικού πράκτορα.
Γιάννης Αρρενόπουλος
Real Holidays
www.realholidaysgreece.com